ÁLTALÁNOS ÜGYESSÉGFEJLESZTÉS

 

GYAKORLATI TANÁCSOK A RENDKÍVÜLI HELYZETBEN

 
 
 

Szem-kéz koordinációs gyakorlatok és erősítés

 

Nappali kompatibilis variációk labdafogásra és elkapásra

     

Ahol nem egyértelmű a feladat, ott a felirat segít. A gyakorlatokat mindkét kézzel, mindkét oldalra hajtsd végre.

 

A videóban látható gyakorlatok afféle általánosabb ügyességfejlesztés felől mutatnak rá a kosárlabda fogásának és elkapásának fontos végrehajtási szempontjaira.

     
 

Gurítás, görgetés variációk kosrálabdával az étkezőasztalon

 

Egyensúly, mobilitás

     

A videóban a kosárlabda fogására vonatkozó szempontokra (nyitott ujjak, a kéz felveszi a labda formáját) mutatunk gurítás és görgetés variációkat.

 

Figyelj a térdeidre, tartsd az egyensúlyod! A fakockák mással is helyettesíthetők.

     
 

Ugróiskola

  Egyensúly gyakorlatok
     

Rakj a padlóra szigetelő szalagot, vagy vastag celluxot, vagy bármit, ami egy vonalat tud helyettesíteni (zoknicsík).

 

A gyakorlatokhoz akár fel is rajzolhatod krétával a megjelenített "csillagot", de különböző tárgyakat is tehetsz a végpontokhoz. Kiváló gyakorlat az egyensúly fejlesztéséhez, ami a kosárlabdában nagyon fontos.

     
 

Jóga gyakorlatsor 1.

 

Jóga gyakorlatsor 2.

     

A fenti jóga gyakorlatsor kiváló lehetőség az erő, az egyensúly, a mobilitás és a hajlékonyság fejlesztésére.

 

A fenti jóga gyakorlatsor kizárólag fekvő helyzetben végezhető és szintén kiváló hatású